1. Analiza strukturore dhe sasiore
a. Mbi mundësitë e hyrjes (aksesit) dhe regjistrimit në arsimin e lartë;
b. mbi zhvillimin sasior të sistemit të arsimit të lartë;
c. mbi tipat e institucioneve të arsimit të lartë dhe dallimet ndërmjet tyre;
d. Shifra mbi studentët dhe shkallën e suksesit (kohëzgjatjen, diplomimin etj.);
e. Marrëdhënien me tregun e punës.
2. Tematika mbi njohjen dhe kërkimin e arsimit të lartë
a. Marrëdhënia e kërkimit shkencor me mësimdhënien;
b. Strukturimi disiplinor dhe ndërdisiplinor;
c. Raporti në mësimdhënie i njohurive të përgjithshme me ato të disiplinës;
d. Raporti i njohurive shkencore me ato profesionale në mësimdhënie;
e. Dobia e njohurive të përftuara nga kualifikimi;
3. Analiza të personave të përfshirë në mësimdhënie dhe –nxënie
a. Perceptimet dhe përfytyrimet mbi sjelljen e studentëve;
b. Mbi ofertat këshillimore dhe mbështetëse të ofruara nga institucionet e arsimit të lartë për studentët;
c. Mbi komunikimin ndërmjet studentëve dhe mësuesit;
d. Mbi mënyrat e provimit, stilin e mësimdhënies;
e. Perceptime mbi profesionin e mësuesit.
4. Tematika mbi organizimin dhe menaxhimin e shkollave të larta
a. Marrëdhëniet ndërmjet institucioneve, shtetit dhe shoqërisë;
b. Politika dhe planifikimi në arsimin e lartë;
c. Organizimi dhe kultura organizative në arsimin e lartë;
d. Struktura të vendimmarrjes dhe stile të menaxhimit;
e. Financimi i arsimit të lartë;
f. Analiza e shpenzimeve dhe i buxhetit.
0 comments:
Post a Comment