Nje raport i porositur per Komisionin Evropian mbi gjendjen e arsimit te larte ne Shqiperi eshte publikuar online nga programi "Western Balkans Platform on Education and Training" (Platforma e Ballkanit Perendimor mbi Arsimin dhe Formimin Profesiona).
Studimi eshte shkruar nga Merita Xhumari, Sidita Dibra dhe Will Bartlett.
Eshte lene pa permendur se nje pjese e institucioneve qe u mbyllen ishin te akredituara dhe se institucionet qe u pezulluan u rihapen. Gjithashtu eshte injoruar edhe renditja e instutucioneve te arsimit te larte ne Shqiperi ne vitin 2011.
Weblink: http://ec.europa.eu/education/policy/international-cooperation/western-balkans_en
Raporti: http://ec.europa.eu/education/sites/education/files/2016-higher-education-labour-market-balkans_en.pdf
Baza e te dhenave (permban vetem te dhena pershruese te te intervistuareve, jo rezultatet e pyetesorit): https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/western-balkans-higher-education-programmes_en.xls
Disa te dhena interesante mbi treguesin e aftesimit per pune:
1. Studentet jane më te kenaqur ne arsimin privat sa i perket cilesise se arsimit, sidomos metodave te mesimdhenies qe perceptohen si më te pershtatshme me kerkesat e tregut te punes.
2. Punedhenesit nuk jane te kenaqur me aftesite e te diplomuareve, sidomos ato qe quhen aftesi ndervepruese (interactive skills ose generic skills), si aftesi per te lexuar, gjuhet e huaja apo ato te komunikimit dhe pershtatjes me mjedisin e punes.
3.Ka nje mosperputhje te kualifikimit te arsimit te larte me vendin e punes (horizontalisht, kur nuk perkon kualifikimi, dhe vertikalisht, kur nuk perkon kualifikimi me nivelin e arsimit, te mbikualifikuar ose te nenkualifikuar).
4. Sektoret qe ne te ardhmen kane mundesi te thithin me shume te diplomuar me arsim te larte jane ne prodhim, ndertim dhe sherbim. Nderhyrjet e qeverise per te nxitur nje sektor te caktuar nuk mund te ndryshojne shume nga rrjedha natyrore ne cilindo skenar.
Studimi eshte shkruar nga Merita Xhumari, Sidita Dibra dhe Will Bartlett.
Eshte lene pa permendur se nje pjese e institucioneve qe u mbyllen ishin te akredituara dhe se institucionet qe u pezulluan u rihapen. Gjithashtu eshte injoruar edhe renditja e instutucioneve te arsimit te larte ne Shqiperi ne vitin 2011.
Weblink: http://ec.europa.eu/education/policy/international-cooperation/western-balkans_en
Raporti: http://ec.europa.eu/education/sites/education/files/2016-higher-education-labour-market-balkans_en.pdf
Baza e te dhenave (permban vetem te dhena pershruese te te intervistuareve, jo rezultatet e pyetesorit): https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/western-balkans-higher-education-programmes_en.xls
Disa te dhena interesante mbi treguesin e aftesimit per pune:
1. Studentet jane më te kenaqur ne arsimin privat sa i perket cilesise se arsimit, sidomos metodave te mesimdhenies qe perceptohen si më te pershtatshme me kerkesat e tregut te punes.
2. Punedhenesit nuk jane te kenaqur me aftesite e te diplomuareve, sidomos ato qe quhen aftesi ndervepruese (interactive skills ose generic skills), si aftesi per te lexuar, gjuhet e huaja apo ato te komunikimit dhe pershtatjes me mjedisin e punes.
3.Ka nje mosperputhje te kualifikimit te arsimit te larte me vendin e punes (horizontalisht, kur nuk perkon kualifikimi, dhe vertikalisht, kur nuk perkon kualifikimi me nivelin e arsimit, te mbikualifikuar ose te nenkualifikuar).
4. Sektoret qe ne te ardhmen kane mundesi te thithin me shume te diplomuar me arsim te larte jane ne prodhim, ndertim dhe sherbim. Nderhyrjet e qeverise per te nxitur nje sektor te caktuar nuk mund te ndryshojne shume nga rrjedha natyrore ne cilindo skenar.
5. Kompanite e medha dhe ato te mesme kane më shume mundesi per te punesuar persona me arsim te larte.
6. Punesimi realizohet kryesisht nepermjet ndihmes se familjareve (nepotizmit) dhe shokeve, e shume pak permes ndermjetesimit te zyrave te karrieres neper institucione te arsimit te larte.