Wednesday, April 30, 2014

Mitmarrje në Universitetin e Vlorës

 

Shkrimi u publikua sot 30 prill 2014 në gazetën Shqiptarja.com (print) - See more at: http://www.shqiptarja.com/Aktualitet/2731/p-rgjimi-bisedat-mes-student-ve-p-r-nj--not--kaluese-n--provim-212231.html#sthash.BeraN5bS.dpuf

Përgjimi, bisedat mes studentëve
për një notë kaluese në provim

image

 

Të tjera rreth shkrimit

PD: U dënua se merrte ryshfet për provimet, Rilindja e emëron mësues

Dheskali: Kam dëshmi të pastër penaliteti, jam persekutuar nga PD

TIRANE- Ish-pedagogu i universitetit të Vlorës Enertin Dhaskali, i emëruar së fundmi mësues gjuhe në gjimnazin “Naim Frashëri” në Fier, rezulton i dënuar me 2 vjet burg e 6 milion lekë gjobë. Rasti u denoncua nga zëdhënësja e Partisë Demokratike Laura Vorpsi, ndërkohë pas denoncimit publik, Dhaskali i dënuar për veprën penale të korrupsionit ka rreaguar duke pohuar se prokuroria e Vlorës kishte manipuluar provat, duke shpikur dëshmitarë dhe krijuar një dosje penale kundër tij në mënyrë abuzive.

Gazeta “Shqiptarja.com” disponon të plotë dosjen penale ndaj mësuesit të gjuhës Enertin Dhaskali, ku tregohen përgjimet e kryera mes studentëve, të cilat tregojnë se Dhaskali ka marrë shumën prej 70 deri në 100 mijë lekë të vjetra për dhënien e një provimi. Në atë periudhë Dhaskali jepte në universitetin e Vlorës lëndën “Letërsi e Huaj”.


Përgjimet
Nga përgjimet ambientale dhe vëzhgimet e kryera rezulton se në të njëjtën ditë Mirela Agaj ka marë porositë edhe të tre studentëve të tjerë për të marë provimin me pedagogun Enertin Dhaskali. Këta tre studentë i kanë dhënë asaj nga 7 mijë njëri dhe 10 mijë lekë, dy prej tyre për të kaluar në provim dhe i treti për të marë notë të mirë në provimin “Letersi e Huaj” me këtë të pandehur.

Nga pergjimet e bisedimeve të administruara në gjykim, të kryera midis punonjesit të policisë që ka kryer veprimin e simuluar me emrin operacional “Alma” dhe shtetases Mirela Agaj veçojmë:


Mirela: Do vete tashti ti them asaj të futet tashti, s’kishte dhe shumë veta brenda.
Alma: Futet vetë ajo se i them unë.
Mirela: Shume s’ka për ta pyetur nuk e lodh fare.
Alma: Epo mirë.
Mirela: Do marri tetën me njëqind, do t’i them unë mos ki merak.
Alma: Ka dhe një çik frikë.
Mirela: Shiko ka dhe me shtatëdhjetë dhe me tetëdhjetë, po për pesë e për gjashtë. Ajo jep që jep.


Në vazdim në bisedë është futur edhe banakieri i lokalit ku ndodheshin këto shtetase, i cili ishte student dhe kishte provimin me të pandehurin Enertin Dhaskali.

Banakieri: Tashti i ke për dy veta
Mirela: Kush tjetër?
Banakieri: Eshtë një mikja ime
Mirela: Do mi shkruash emrat
Banakieri: Po.
Mirela: Çfarë grupi janë?
Banakieri: Grupi i Benit
Mirela: Kur e keni?
Banakieri: Nesër
Mirela: Ose të djelën
Banakieri: Ku di unë kur e kanë, unë di që e kanë nesër. Ti lekët mund t’ja japësh se sot ka provim...
Mirela: Do mi japesh mua leket ti or vëlla, do vete lart une tashti.
Banakieri: Lekët t’i jap unë, vetëm mbaro muhabetin.
Mirela: Do t’i them unë që ky është çuni i lokalit.
Banakieri: Dakort.
Mirela: Kush jep njëqind ka tetë, nuk diskutohet.
Banakieri: Njëqind do të jap për pesë.
Mirela: Tashti t’i do të japësh shtatëdhjetë
Alma: Jo njëqind për tetë
Banakieri: I kam në xhep dyqindmijë lekë, pastaj t’i bëj edhe qejfin nuses të marri tetë edhe ajo.
Alma: Do ja japësh sot ti.
Mirela: Jo sot.
Alma: Jepja kur të duash.
Mirela: Po t’i çke unë të djelën këtu jam mos ki merak. Tashti mi jep t’i mua ato se do iki unë.
Banakieri: Une ti jap na numeroi se une i kam pare i kam ne zarf.
Mirela: Hajd, hajd po a i ke fiks?
Banakieri: Vetëm numëroi
Mirela: Do i numëroj njëherë


Pasi ka marë lekët Mirela largohet dhe dialogu vijon midis punonjëses së policisë me emrin Alma dhe banakierit të lokalit ku ndodheshin:


Banakieri: Shiko kjo ka muhabet me Nertilin.
Alma: Epo mirë e bën.
Banakieri: Se vjen gjithmonë me Nertilin se unë e njoh se jam banakier.


Pas përgjimeve ambientale dhe vëzhgimeve nëpërmjet veprimeve simuluese shtetasja Mirela Agaj është shoqëruar në ambientet e Policisë Vlorë, ku është bërë e mundur të filmoheshin dhe të dokumentoheshin sasitë e lekëve, që Mirela kishte me vete dhe që i ishin dhënë nga studentët në favor të pedagogut Enertin Dhaskali. Këto fakte janë të pasqyruara në procesverbalet dhe në raportet e shërbimit të policisë gjyqësore.

0 comments:

Post a Comment