Thursday, September 17, 2015

Studentet protestojne miratimin e dyte te ligjit

 

Protesta për ligjin, studentët  vezë kokës sekretarit të MAS

http://shqiptarja.com/home/1/protesta-p-r-ligjin-student-t--vez--kok-s-sekretarit-t--mas--315675.html

Shqiptarja.com, 17 Shtator 2015

TIRANË- Diskutimi për arsimin e lartë sot në seancën plenare ka sjellë një sërë kundërshtimesh […] nga ana e studentëve të Universiteteve të Tiranës  të cilët kanë dalë në protestë para parlamentit. Ata kanë qëlluar me vezë sekretarin e MASH Plarent Ndreca  si dhe makinën e Ministrit të Shëndetësisë Ilir Beqaj gjatë kohës që ai hynte në sheshin para Parlamentit .Gjatë kësaj kohe ata janë përplasur fizikisht me forcat e rendit.


Në thirrjet e tyre studentët akuzojnë kuvendin si organ privat dhe jo si publik ndërkohë që pritet vendimi i parlamentit në seancë plenare ku po diskutohet ligji për arsimin e lartë. "Te shitur te privatet" shkruajne ata ne pankarte, ku hedhin akuza se ligji i ri per arsimin e larte favorizon hapur Universitetet private ne kurriz te atyre publike.


“Deri më sot besonim se të zgjedhurit parlamentar të popullit do të gjenin guximin për t'u rezistuar direktivave nënshtruese të pushtetit të privatëve në emër të rinisë dhe shëndetit publik, por që me votimin e para 2 muajshëm ky besim ka rënë. Kjo reformë nuk është e rastësishme por shprehje e logjikës tregtare dhe klienteliste të reformave qeveritare si reforma në pensione, energjetik, shëndetësi dhe ekonomi. Po e njëjta zhvatje, i njëjti privim dhe të njëjtat interesa private të hipura në krye të shtetit në dëm të shoqërisë. Kjo vjeshtë do të nisë me protesta dhe revolta në çdo klasë universiteti, dhomë konvikti dhe qendër publike. Jo vetëm kundër këtij ligji por edhe kundër çdo tarife privilegji burokratik dhe master të padrejtë”. -thotë para gazetarëve studentja.


Studentët qëndruan rreth një orë para parlamentit duke protestuar favorizimin që sipas tyre ky ligj i bën Privatëve. Vezët në çantat e studentëve ishin të shumta sipas burimeve.

https://youtu.be/r7zg9VAbELg

_________________________

Kryetari nen hije i opozites gjithashtu ka reaguar ne parlament: https://youtu.be/jSJU3pA8i4M . Nderhyrja e tij ka qene josubstanciale, p.sh. edhe pse kritikon perfshirjen e qeverise ne bordet e administrimit, kjo praktike eshte ndjekur edhe me ligjin e 2007, madje ku shumica e anetareve te Keshillit te Administrimit ishin nga qeveria (edhe pse bordi do te kete me shume kompetenca sipas ketij ligji).

Tuesday, September 8, 2015

Letër e hapur nga një aplikant pune në Agjencinë e Akreditimit

 

Edmond Çata, pedagog i jashtëm në Universitetin e Durrësit, ka aplikuar për një vend pune si specialist pranë Agjencisë Publike të Akreditimit të Arsimit të Lartë. Zotit Çata (PhD.) i është refuzuar aplikimi për arsye jo transparente. Për këtë zoti Çata ka publikuar një letër të hapur për ministren e arsimit znj. L. Nikolla.

Më poshtë letra e tij me disa shkurtime. Letrën e poshtë e gjeni të botuar tek Gazeta Dita, 8 qershor 2015 dhe këtu: xxxx.

Kjo letër denoncon publikisht Agjencinë e Vlerësimit dhe Akreditimit, e drejtuar nga Dhurata Bozo, dhe nën varësinë tuaj direkte. Në bisedën tonë telefonike datë 3 Shtator 2015, ju më thatë tju dërgoja një letër. Unë letrën po ua dërgoj, por PUBLIKISHT! Për tre arsye: prej rëndësisë që i keni dhënë ju si Ministre, bashkë me Kryeministrin Rama, akreditimit; prej rëndësisë që ka për reformën Agjencia e Akreditimit; dhe, prej faktit që kjo agjenci varet direkt prej jush. Shtysë për këtë letër janë praktikat e rekrutimit të Agjencisë.

….

Në Buletinin e Prokurimeve Publike, Nr. 9, datë 9 Mars 2015, faqe 380-383, Agjencia shpalli rekrutim për dy specialistë “për Promocionin dhe Vlerësimin e Cilësisë” më kritere arsim i lartë, 3 vjet punë, njohuri në anglisht, legjislacionin mbi arsimin, dhe akreditimin, aftësi të shkruari dhe aftësi të punuarit në grup. Aplikimet kërkohej të paraqiteshin brënda datës 16 mars 2015. Ndaj në 15 Mars unë paraqita dosjen time e cila përmbante: CV-në, Diplomat me Notat në PhD, Master, dhe Bachelor, eksperiencën time të punës, si dhe një listë me artikuj të mi për çështjet e reformës, universiteve, dhe arsimit të lartë në Shqipëri.

Ajo që ka ndodhur nga Prill deri në Shtator minimalisht mund të quhet tallje, ndërsa në një vlerësim më radikal, mund të konsiderohet një praktikë e dyshimtë dhe e ndëshkueshme. Deri në mes të Prillit, 4 javë pas aplikimit, agjencia nuk u bë e gjallë të njoftonte si po procedonte. Dy herë tentova të merrja vesh çpo ndodhte, duke shkuar vetë në Agjenci. Në zyrat e saj askush nuk jepte sqarim as për aplikimin, as për vetë Drejtoren Dhurata Bozo. Të cilën sa herë kam shkuar, asnjëherë nuk e kam gjetur në zyrë.

Agjencia u bë “e gjallë” vetëm në datë 22 Prill me një telefonate në numrin 224-3423. Por telefonata kishte dy paradokse: 1) me personin dhe 2) logjikën që përçonte në emër të Agjencisë. Telefonuesja, kur e pyeta me ç’kapacitet më fliste, më tha…  se procesi është anulluar sepse vetëm ti ke paraqitur aplikim! “Anullim?” ia ktheva i çuditur! I bie të jem fitues direkt! Jo vetëm si kandidat i vetëm por edhe sepse përmbush dhe tejkaloj gjithë kriteret. … Me këtë logjikë, në 27 Prill 2015 Agjencia e Akreditimit përsëriti shpalljen, me të njëjtat kritere, në Buletinin e Prokurimeve Publike, Nr. 16, faqe 573-574.

Si një njeri i cili ka shkruar që nga viti 2002 mbi 30 artikuj për reformimin e Arsimit të Lartë dhe Universiteteve shqiptare; si një njeri direkt i interesuar për rezultatet e reformës suaj, padyshim që kam ndjekur me vëmëndje çdo veprim apo mosveprim tuajin në arsimin e lartë dhe ndaj universiteteve; kam ndjekur me vëmëndje çdo premtim të tuajin, çdo mënyrë që ju shpallni se do të ndiqni në kryerjen e reformës, dhe çdo hap që ju si qeveri keni hedhur konkretisht deri tani. Por cilësinë dhe rezultatet e reformës suaj unë nuk i “mas” me deklaratat që bëni ju; Nuk i mas as me të treguarit se sa të fortë jeni ju dhe argumentet tuaj në debatet me përfaqësuesit e universiteteve. Cilësinë dhe progresin e reformës suaj unë i “mas” me “fatin” tim: Sa do të ndryshojë ai nga një person i papunë, në një person ju do ti lejoni të japë kontributin e tij në universitetet apo agjencitë qeveritare që operojnë në fushën e arsimit të lartë. Ju nuk mundeni që në njërën anë të bëni deklarata në publik të tipit “do të bëjmë këtë, e do të bëjmë atë”- që po ti marrësh ashtu siç bëhen do ti binte që unë të mos kisha mbetur sot i papunë – dhe nga ana tjetër, në sjelljen tuaj në realitetin praktik, të silleni krejt kundër nga sa thoni në deklaratat tuaja! Ndaj meqë “zyrtarisht” më kërkove të të dërgoja më postë një “letër zyrtare” por praktikisht as nuk dëshëroja të dëgjoje atë çfarë unë kisha për të të thënë, letrën time po ua dërgoj PUBLIKISHT! Në këtë letër, përveç informacionit që ka të bëjë specifikisht me Agjencinë e Akreditimit po ju kumtoj edhe disa gjëra që ju si Ministre nuk treguat ndonjë dëshirë për ti dëgjuar.

Agjencia që ju keni aktualisht, çdo gjë mund të konsiderohet por vetëm një instrument efikas nuk mund të quhet. Që nga drejtoresha e deri tek “specialistët” që e popullojnë atë mund të thuhet se kanë bërë pallë me paratë e taksapaguesve por vetëm për rezultate nuk mund të pretendojnë. Ca më pak mund të pretendojë vetë Drejtorja e agjencisë, apo ju si Ministre, se agjencia ka qënë ndihmuese e fuqishme në reformën tuaj! Kush thotë të kundërtën gënjen! Kush thotë se agjencia ka bërë punën e vet, nuk dëshëron të shohë të vërtetën në sy: Që tregu akademik është mbushur me universitete që kanë programe skandaloze dhe profesorat pa një historik, axhendë, dhe interes specifik në kërkimin shkencor! Agjencia aktuale e Akreditimit, të cilën ju e keni në varësi, është e populluar jo me profesionistë por me klientë; është e populluar jo me njerëz të ditur dhe eksperiencë mësimdhënëse, drejtuese, kërkimore në akademi por me djem dhe vajza të miqve partiakë apo familjarë; është e populluar jo me njerëz që kanë doktorata por me “bachelorista” dhe “masterista” të fituar universiteteve shqiptare; është e populluar jo me njerëz me eksperiencë dhe doktorata serioze nga nga universitete serioze por me njerëz me eksperiencë dhe doktorata “leshi”! Mjafton të verifikoni CV-të dhe eksperiencën e tyre jetësore, profesionale, akademike, dhe pastaj dilni dhe i thoni publikut dhe mua që këto që them në këto rreshta nuk janë të vërteta!

Që Agjencia e Akreditimit ka nevojë të reformohet, të ndryshojë drejtor, të popullohet me staf cilësor, kjo nuk ka pikë dyshimi. Ky imperativ konfirmohet nga dy fakte: 1) rezultatet e munguara të Agjencisë dhe 2) thirrja nga ju e Agjencisë Angleze të Akreditimit. Agjencia shqiptare e Akreditimit nuk është krijuar sot, ajo ka qënë edhe në kohë e dyshes Berisha-Tafaj. Por kur ju flisni për universitete, standarte, dhe cilësi të DYSHUESHME kjo tregon që kjo Agjenci, kështu siç është aktualisht, me këtë drejtore, staf, dhe mendësi, KA DËSHTUAR të kryejë misionin dhe detyrën për të cilën taksapaguesit shqiptarë e paguajnë dhe e mbajnë në këmbë: Agjencia ka dështuar të vlerësojë dhe akreditojë tamam, realisht, vërtetësisht universitetet shqiptare, programet e tyre, cilësinë dhe kredibilitetin e profesoratit të tyre! Agjencia ka dështuar të vërë gishtin dhe tregojë cilat universitete shqiptare nuk vlejnë dhe cilat universitete vlejnë dhe sa vlejnë. Është pikërisht mungesa e rezultateve konkrete arsyeja përse sot ne kemi universitete që, siç keni deklaruar ju dhe kryeministri Rama, kanë programe, kanë profesorat, dhe lëshojnë diploma, por diplomave të tyre nuk mund tju zihet besë, profesoratit i mungon kërkimi shkencor, dhe vetë qeveria nuk mund ti drejtohet asnjë universiteti për ndihmë konkrete apo know-how për çështje të qeverisjes së këtij vendi! Po ashtu, thirrja dhe pagimi nga ana juaj i Agjencisë Britanike të Akreditimit është treguesi tjetër i dështimit të Agjencisë Shqiptare të Akreditimit. Përse do të duhej që qeveria shqiptare të punësonte një agjenci të huaj akreditimi kur ajo ka një agjenci të vetën dhe paguan për mbajtjen e saj? Shpjegimi mund të ish vetëm një: Agjencia ose ka dështuar, ose nuk është në gjëndje, pra nuk ka KAPACITETE dhe KNOW-HOW të kryejë akreditimin e universiteteve shqiptare! Ndonëse ky është misioni dhe puna për të cilën mbahet në këmbë dhe paguhet me paratë e taksapaguesve shqiptarë!!!!

Gjëja e dytë që duaj tju kujtoj ka të bëjë me qëndrimin tuaj ndaj njerzve si puna ime, me kualifikime mëse të vlefshme si për universitetet, ashtu edhe për qeverinë shqiptare dhe agjencitë e saj. Në disa raste kryeministri Rama nuk ka munguar të shprehë “interesin” për kontributin e atyre shqiptarëve që kanë studiuar jashtë. Unë jam një ndër ta, i kthyer në Shqipëri në 2009, por që ka mbetur jo vetëm i papunë, por edhe është përballur me refuzimin tuaj për të më bërë pjesë të përpjekjeve tuaja në procesin reformues të arsimit të lartë dhe universiteteve shqiptare. Nëse kjo është filozofia juaj reale, përtej llafeve të bukura që artikuloni konferencave madhështore punë për ju kjo! Dhe mbase mendoni se e keni edhe luksin për të mënjanuar dhe mos angazhuar njerëz si unë! Por luksi juaj po shëndrrohet në mizerje po të shohim faktet dhe realitetin e reformës në arsimin e lartë!

Kjo mospërfillje e juaj, ky hendek i madh i veprave tuaja në raport me deklaratat që keni bërë, duket në dy drejtime. Së pari duket në paaftësinë tuaj për të na hapur njerzve si unë rrugët dhe dyert e universiteteve shqiptare. Është pikërisht kjo gjë që nuk e bën fare të çuditshme zbythjen tuaj në raste si ai i debatit tuaj me titullarë të universiteteve, specifikisht, rasti me rektorin mediokër të Universitetit Aleksandër Moisiu Durrës, Mithat Mema, një njeri të katapultuar aty nga Myqerem tafaj. Zbythje e juaj, sepse nuk ka se si të ndodhë ndryshe kur vihesh të mbrosh një kauzë që nuk është kauzë; kur vihesh në mbrojtje të njerzve të currufjapsur si ai dekani i UAMD-së që ju kërkonit ta rivendosnit në detyrë; kur në vënd të merreni me dhe tu jepni fund luftërat meskine për pushtet qqë ndodhin brënda universiteteve shqiptare mes forfesorëfve të rreështuar në klane, ju bëheni palë me njërën palë kundër tjetrës.

Në ndërtesën që quhet Ministria e Arsimit dhe Shkencës kanë hyrë dhe kanë dalë si ministra shumë emra. Të pyesësh shqiptarët në mbajnë mënd emrin e ndonjërit prej tyre, vështirë se do të kujtojnë ndonjë. Kjo sepse ata që janë bërë ministra, kanë hyrë në atë Ministrinë e Arsimit jo për të bërë një gjë për arsimin shqiptar që vërtet të mbahen mënd edhe pasi të mos jenë më ministra, por për ti shërbyer partisë dhe interesave klienteliste. Ndaj kanë hyrë dhe ulur në zyrën e Ministrit si ministri i rradhës, kanë “sunduar” stafin e Ministrisë, kanë kënaqur egoizmin e tyre sipas logjikës “hej, jam Ministri unë,” janë sjellë si Ministra tepër të “zënë,” të pakapshëm, të padisponueshëm, për njerzit! Kur nuk kanë qënë më ministra, janë harruar që ditën e nesërme! Ose janë edhe për ndjekje neale – ju parardhësin tuaj e keni paditur edhe penalisht, apo jo?!?!? Ka ndodhur kështu sepse asnjëri prej tyre kur ka hyrë në Ministrinë e Arsimit as ka patur ndonjë vizion për arsimin, as ka patur njohuri të mjaftueshme për çështje të arsimit, as ka deshur të bëjë vërtet diçka për të mbetur, dhe as ka bëri realisht ndonjë gjë për njerzit, shoqërinë, vetë arsimin! Madje edhe nëse mbahet mënd ndonjë emër, mbahet mënd për idiotësi ose pazarllëqe!

Cili do të rezultojë i vërtëtë, pretendimi juaj për kontribut, apo supozimi im dyshues, mbetet për tu parë, ditët e provës përpara i kemi! Por siç thonrë një fjalë e urtë, “dielli duket që me mëngjez”. Dhe deri tani, në dy vjetët e qeverisjes tuaj, nuk po duket kurfarrë dielli por vetëm llafe! Kështu si e keni nisur dhe po vazhdoni, e keni te garantuar që sado të qëndroni si ministre, do të përfundoni njësoj si të gjithë paraardhësit tuaj të djathtë apo të majtë! Ndryshimi është në dorën tuaj. Një rast për ta treguar këtë e keni jo vetëm me mua si person, por edhe me Agjencinë e Akreditimit.

Thursday, September 3, 2015

Dalin listat e fituesve ne universitetet publike

 

Se fundmi AKM ka nxjerre listat e fituesve te programeve te studimit ne universitetet publike. Me poshte paraqitet panorama per universitetet publike. Piket minimale jane me te uletat ne Universitetin e Gjirokastres (Matematike-Fizike) dhe Universitetin e Tiranes (Administrim Biznesi ne Sarande), ndersa me te larta ne Universitetin e Mjekesise.

Ne vendimin e qeverise per kuotat  (http://www.arsimi.info/2015/07/shpallen-kuotat-e-pranimeve-te.html) ishin miratuar 289 programe. .

Raundi i parë

Tabela me poshte paraqet piket mesatare për raundin e parë. Nga mesataret jane perjashtuar programet e sportit, artit dhe arkitektures qe jane me konkurs dhe nuk jane te njejta me piket e matures shteterore.

 

Universiteti 2015 Programe Mesatare Median Minimum Maximum Devijim standard
UNIVERSITETI I ARTEVE TIRANË 25 55 55 38 83 14
UNIVERSITETI I SPORTEVE TË TIRANËS 2 65 65 59 71 8
UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” 18 3644 3891 2406 4105 542
UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” 22 3837 3825 2601 5279 592
UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” 26 3837 4268 3642 5157 1462
UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” 27 4004 3982 2853 4729 376
UNIVERSITETI I ELBASANIT “Aleksandër Xhuvani” 39 4229 4280 3537 5010 767
UNIVERSITETI I DURRËSIT “Aleksandër Moisiu” 42 4360 4656 4090 5470 1268
UNIVERSITETI BUJQËSOR I TIRANËS 19 4774 4676 3924 5806 503
UNIVERSITETI I TIRANËS 36 5349 5422 2466 6510 762
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 22 5812 5883 5069 6654 520
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 9 6313 6377 5590 6726 382
Total 287 4640   2406 6726  

 

Ne krahasim me vitin 2014 piket minimale ishin ne Universitetin e Vlores ne Informatike.

Universiteti - 2014 Mesatare Median Minimum Maximum Std. Deviation
UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Cabej” 3562 3551 2555 5210 668
UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” 3635 3815 2550 4852 599
UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” 3704 3823 2394 5716 686
UNIVERSITETI I ELBASANIT “Aleksandër Xhuvani” 4118 4126 2894 4768 336
UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” 4158 4181 2587 5132 489
UNIVERSITETI I DURRËSIT “Aleksandër Moisiu” 4520 4513 3801 5341 305
UNIVERSITETI BUJQËSOR I TIRANËS 4615 4518 3957 5723 470
UNIVERSITETI I TIRANËS 5224 5145 4233 6411 456
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 5423 5261 4772 6556 540
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 6076 6204 5018 6641 457
Total 4479 4423 2394 6641 836

 

 

Raundi i dytë

Përditësuar më 18 Tetor 2015

Në raundin e dytë bi në sy se Universiteti i Tiranës, në programin e studimit “Administrim Biznesi” në Sarandë ka pranuar studentë me notën 5 ose 6 (2491 pikë), ndërsa në Tiranë ky program kërkon notën tetë e lartë (5747). 

Universiteti 2015 N Minimum Maximum
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 9 5,656.18 6,699.70
UNIVERSITETI BUJQËSOR I TIRANËS 19 4,009.99 5,658.52
UNIVERSITETI I ARTEVE TIRANË 5 42.71 72.93000
UNIVERSITETI I DURRËSIT “Aleksandër Moisiu” 40 4,103.98 84.9
UNIVERSITETI I ELBASANIT “Aleksandër Xhuvani” 38 3,701.50 5,193.02
UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” 18 2,603.70 4,556.84
UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” 22 3,229.84 4,907.35
UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” 25 3,607.22 5,079.35
UNIVERSITETI I SPORTEVE TË TIRANËS 1 60.51 60.51
UNIVERSITETI I TIRANËS 36 2,491.25 6,409.33
UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” 27 2,914.65 4,797.34
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 22 4,940.18 6,583.63
Total 262 2,491.25 84.9

 

Nder 50 programet qe kane kerkuar pike me te larta per vitin 2015 jane si me poshte.

Universiteti Kodi Programi i Studimit Pikët
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 37 Mjekësi e Përgjithshme 6725.86
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 39 Stomatologji 6671.73
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 85 Inxhinieri Informatike 6654.09
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 84 Inxhinieri Elektronike 6621.01
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 86 Inxhinieri Telekomunikacioni 6586.86
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 38 Farmaci 6545.98
UNIVERSITETI I TIRANËS 34 Informatikë Ekonomike 6509.63
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 42 Teknikë e Lartë Laboratorike 6463.47
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 45 Imazheri 6376.72
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 65 Inxhinieri Ndërtimi 6351.69
UNIVERSITETI I TIRANËS 33 Financë 6343.91
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 43 Fizioterapi 6327.86
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 44 Logopedi 6316.36
UNIVERSITETI I TIRANËS 32 Ekonomiks 6316.07
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 68 Arkitekturë (Arkitekt) 6273.40
UNIVERSITETI I TIRANËS 8 Matematikë 6267.55
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 72 Inxhinieri Elektrike (Energjitikë) 6202.91
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 79 Inxhinieri Ekonomike 6121.91
UNIVERSITETI I TIRANËS 7 Bioteknologji 6070.65
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 69 Arkitekturë (Urbanist) 6014.33
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 73 Inxhinieri Mekatronike 5978.98
UNIVERSITETI I TIRANËS 14 Inxhinieri Matematike dhe Informatike 5975.00
UNIVERSITETI I TIRANËS 31 Administrim - Biznes 5971.65
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 67 Inxhinieri Mjedisi 5965.47
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 75 Inxhinieri Matematike 5923.85
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 71 Inxhinieri Elektrike (Automatizim i Industrisë) 5842.34
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 66 Inxhinieri Hidroteknike 5822.18
UNIVERSITETI BUJQËSOR I TIRANËS 48 Financë – Kontabilitet 5806.27
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 40 Infermieri e Përgjithshme 5796.44
UNIVERSITETI I TIRANËS 10 Informatikë 5789.58
UNIVERSITETI I TIRANËS 15 Teknologji Informacioni dhe Komunikimi 5749.97
UNIVERSITETI I TIRANËS 6 Biologji 5744.33
UNIVERSITETI I TIRANËS 29 Shkenca Politike 5630.27
UNIVERSITETI I TIRANËS 16 Gjuhë Angleze 5604.98
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 70 Inxhinieri Gjeodezi 5604.95
UNIVERISTETI MJEKËSOR I TIRANËS 41 Mami 5589.71
UNIVERSITETI I TIRANËS 4 Gazetari 5556.59
UNIVERSITETI I TIRANËS 30 Administrim dhe Politika Sociale 5529.04
UNIVERSITETI I TIRANËS 25 Psikologji 5518.19
UNIVERSITETI I TIRANËS 36 Drejtësi 5501.40
UNIVERSITETI BUJQËSOR I TIRANËS 50 Informatikë Biznesi 5493.12
UNIVERSITETI BUJQËSOR I TIRANËS 51 Ekonomiks i Aplikuar 5475.17
UNIVERSITETI I DURRËSIT “Aleksandër Moisiu” 222 Financë -Kontabilitet 5469.82
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 76 Inxhinieri Mekanike 5463.05
UNIVERSITETI I TIRANËS 3 Gjuhë - Letërsi 5452.81
UNIVERSITETI POLITEKNIK I TIRANËS 82 Inxhinieri Gjeoinformatikë 5429.20
UNIVERSITETI I TIRANËS 11 Kimi 5423.88
UNIVERSITETI I TIRANËS 26 Punë Sociale 5420.63
UNIVERSITETI I TIRANËS 12 Kimi dhe Teknologji Ushqimore 5367.28
UNIVERSITETI I TIRANËS 28 Sociologji 5338.36

Programet me pikët më të ulëta në raundin e dytë dhe universitetet respektive. 

Nr. Universiteti Programi Piket
1 UNIVERSITETI I TIRANËS Administrim- Biznes ( Sarandë) 2491.25
2 UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” Histori dhe Gjuhë Italiane 2603.7
3 UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” Gjuhë Letërsi Italiane 2829.38
4 UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” Fizikë 2914.65
5 UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” Matematikë - Fizikë 3106.8
6 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Inxhinieri Agronomike 3229.84
7 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Matematikë - Fizikë 3239.79
8 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Gjuhë dhe Kulturë Frënge 3243.66
9 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Mjekësi e Bimëve dhe Hortikulturë 3294.86
10 UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” Pikturë e grafikë 35.89
11 UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” Gjuhë Frënge 3607.22
12 UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” Fizikë 3638.15
13 UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” Matematikë-Informatikë 3655.11
14 UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” Matematikë 3655.79
15 UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” Fizikë dhe Teknologji Informacioni 3659.6
16 UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” Inxhinieri Navale 3670.79
17 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Agrobiznes 3671.2
18 UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” Navigacion 3676.77
19 UNIVERSITETI I ELBASANIT “Aleksandër Xhuvani” Gjuhë Shqipe dhe Rome 3701.5
20 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Menaxhim 3716.63
21 UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” Kontabilitet 3725.56
22 UNIVERSITETI I KORÇËS “Fan S. Noli” Administrim Biznesi në Turizëm 3725.79
23 UNIVERSITETI I VLORËS “Ismail Qemali” Kimi 3731.85
24 UNIVERSITETI I SHKODRËS “Luigj Gurakuqi” Matematikë 3731.9
25 UNIVERSITETI I GJIROKASTRËS “Eqrem Çabej” Gjuhë Letërsi dhe Qytetërim Grek 3767

Saturday, August 15, 2015

Presidenti kthen ligjin e arsimit ne parlament – përgjigjet MAS

 

Dekreti i presidentit: shkarko ketu

http://president.al/?p=28478 14 Gusht 2015

Presidenti i Republikës ka kthyer ligjin e arsimit të lartë me argumente të ngjashme si të kritikëve në rradhët e disa pedagogëve dhe opozitës.

Kritikat janë përqëndruar në autonominë, p.sh. nga gjashtë pika, 4 janë për autonominë. Disa prej kritikave janë jo substanciale dhe ligji është vërejtur në parim. Më poshtë argumentet kryesore të grupuara sipas çështjeve të prekura:

Autonomia

1. Fryma mbi bazën e të cilit është konceptuar dhe ndërtuar ligji, duket se nuk garanton autonominë e arsimit të lartë, gjë e cila është dhe baza për të garantuar vijimësinë e procesit të Bolonjës dhe përmbushjen e detyrimeve që vijnë nga dokumentet ndërkombëtarë të cilat janë të detyrueshme për Shqipërinë.

2. Ky Ligj nuk garanton Autonominë e Institucioneve të Arsimit të Lartë dhe Lirinë Akademike të parashikuar nga Kushtetuta në nenin 57/t të Saj.

3. Autonomia e IAL në kuptim të Jurisprudencës së Gjykatës Kushtetuese vendim nr. 9/2008 cenohet për sa kohë krijohen apo ristrukturohen Agjenci të ashtuquajtura Autonome, të cilat janë në varësi të plotë të Ministrisë Përgjegjëse për Arsimin dhe pretendohet të realizojnë synimet e kësaj Reforme në drejtim të cilësisë, konkurrueshmërisë dhe garantimit të mundësive të barabarta mbi bazën e meritës dhe transparencës për të gjithë individët që dëshirojnë të ndjekin studimet e larta.

4. Autonomia e Universiteteve duket e cenuar edhe nga ndikimi i ekzekutivit në përbërjen e Bordit të Administrimit.

5. Ligji në Kreun V të tij përmban dispozita në lidhje me mbarimin e mandatit të strukturave drejtuese të IAL-ve,  ndërsa në nenin 131 përcakton rregulla për kufizimin e mandateve të drejtimit, duke cenuar sërish autonominë organizative të IAL-ve.

6. Në ligj nuk janë vendosur guidelines apo kritere të mirëpërcaktuara, mbi bazën e të cilave do të hartohen aktet nënligjore, duke rrezikuar që këto akte të tjera ligjore dhe nën ligjore të kufizojnë autonominë dhe të çojnë në kontroll të tepruar, abuzim, vonesa dhe stanjacion, dhe për më tepër të ekzistojë mundësia edhe e cenimit të parimit të sigurisë juridike.

Financimi i arsimit të lartë

7. Përmes këtij ligji rrezikon të kushtëzohet e drejta për arsimin e lartë nga kriteri i pagesës së tarifave të ndryshme të përcaktuara në ligj, por që mund të arrijnë në shifra të larta të papërballueshme për nivelin mesatar të jetesës në Shqipëri.

Ministria e Arsimit përgjigjet ndaj këtij veprimi të presidentit.

14 Gusht 2015

E zhgënjyer me qëndrimin aspak mbi palët të Presidentit të Republikës dhe me shurdhërinë e tij partiake ndaj argumentimit të hollësishëm të Komisionit të Reformës së Arsimit të Lartë dhe Kërkimit Shkencor, ku rikujtoj se bëjnë pjesë ekspertët më të spikatur shqiptarë të fushës pa dallime prirjesh e bindjesh politike. E zhgënjyer me faktin që Zoti President shpërfilli produktin profesional të një procesi gjithëpërfshirës dëgjesash e konsultimesh që si rrallë herë u shtri në më shumë se një vit, duke i dhënë mundësi e hapësirë të gjerë demokratike çdo zëri të veçantë, çdo institucioni të arsimit të lartë, çdo grupi e komuniteti pedagogësh e studentësh të interesuar për të thënë fjalën e tyre.

Por e zhgënjyer gjithashtu me faktin se Presidenti bëhet palë me pakicën politike dhe me pakicën shumë të vogël të pedagogëve që e kundërshtuan Ligjin e Arsimit të Lartë verbërisht, ndërkohë që për Presidentin mbështetja dhe përgëzimi publik që ky ligj mori nga Drejtoria e Përgjithshme e Arsimit të Komisionit Evropian, si edhe nga një numër i vyer ekspertësh të shquar evropianë, nuk paska asnjë vlerë.

Megjithatë, ky qëndrim antireformist i radhës nga ana e Presidentit të Republikës, nuk e lëkund aspak, përkundrazi e përforcon bindjen dhe vullnetin e shumicës sonë për ta rivotuar Ligjin e Arsimit të Lartë sapo të çelet sesioni i ri parlamentar. Arsimi i Lartë nuk do të jetë më as bajrak i partive politike, as tokë e djegur nga disa bajraktarë që duan ta mbajnë peng atë. Koha kur konkurenca dhe merita abuzoheshin papushim në emër të një autonomie të kufizuar vetëm në kuadrin e papërgjegjshmërisë ndaj prindërve e studentëve, ka marrë fund.

http://www.arsimi.gov.al/al/newsroom/deklarata-per-shtyp/deklarate-per-shtyp-e-ministres-se-arsimit-dhe-sportit-te-republikes-se-shqiperise-znj-lindita-nikolla

Thursday, July 30, 2015

Publikohet ligji i arsimit të lartë

 

Me disa ndryshime nga versioni i meparshem eshte publikuar ligji i arsimit te larte i miratuar ne parlament.

Ligji i miratuar ne krahasim me versionin e mëparshëm: Këtu

Ndryshimet më të rëndësishme nga versioni i meparshem, dhe komentet perkatese jane:

1. Eshte hequr ideja e unifikimit te mesimdhenies, duke ngelur vetem unifikimi i sistemit te arsimit te larte  (neni 2/c, Qellimi i ligjit).

2. Eshte shtuar liria akademike ne titullin e nenit 3.

3. Eshte shtuar autonomia ne aspektin financiar e perdordimit te te ardhurave (neni 3/3/c).

4. Jane vendosur garanci per dimensionin social, sikur edhe kerkon procesi i Bolonjes. Arsimi i garantohet edhe atyre grupeve per te cilat ekzistojne ligje te vecanta (neni 4/3).

5. Neutraliteti politik, vendoset si garanci ne ligj – duke hequr klauzolen se nuk mund te zhvilloheshin veprimtari politike ne mjediset e tyre. (neni 5/3)

6. Eshte hequr kompetenca e instituconit per tu organizuar vete si institucion publik i pavarur, neni 17/4, vecse nepermjet percaktimeve te ligjit.

7. Ka disa ndryshime sa i perket perkufizimit te qendrave spitalore, ne struktura shendetesore, me qellimin per te perdorur nje kategori me te larte e te pergjithshme perkufizuese. Gjithashtu ne universitetet mjekesore eshte vendosur te hiqen disa kritere per emertimimin dhe funksionimin e ketyre qendrave, si dhe klauzolat per kategorizimin e punonjesve si personel akademik (neni 28/5).

9. Jane vendosur disa kritere te tjera per anetaret e bordit te administrimit: te jene eksperte te njohur ne fusha relevante (neni 48/1) se Shqiperia ka aq shume eksperte te tille sa te mbushen te 30 e kusur bordet e administrimit te universiteteve, bordet e administrimit te kompanive shteterore etj.

10. Eshte ndryshuar rasti per perfundimin e parakohshem te mandatit te disa autoriteteve drejtuese, p.sh. nese ndryshon raporti i perfaqesimit ne bord. (neni 50) – duhet verejtur nese eshte konform kodit te punes dhe normave te kontratave.

11. Administratori duhet te kete mbaruar shkollen ne fushen e ekonomise apo juridike. (neni 51). Vazhdohet me katundaret e Shqiperise qe japin mendime te tilla provinciale. Google ka punesuar edhe filozofe si menaxher, keta mendojne se ai qe ka mbaruar masterin ne Universitetin e Tiranes eshte me i mire se dikush qe ka mbaruar shkenca sociale (politike a menaxheriale) ne Harvard.

12. Ministria e arsimit duhet te hartoje nje status te vecante per pedagoget, te miratuar nga Keshilli i Arsimit te larte (neni 58). Serish vazhdohet me traditen e profesorit te shtetit, kete rradhe do te kemi dic te formalizuar te pakten. Ky model nuk eshte i keq per te siguruar lirine akademike edhe pse i prapambetur, sikur te mos linte ata profesore trumykur te pleqeronin ne universitetet publike me sharlatanizmin e tyre.

13. I eshte hequr kompetenca bordit administrativ te miratoje kontratat e punes per personelin administrativ. (Neni 67).

14. Programet e drejtesise do te jene me 300 kredite, dhe jo me sistemin bachelor. (neni 75). Ligji duhet zbatuar ne vitin akademik 2017-18 (neni 124).

15. Kriteret per pranimin e studenteve ne ciklin e dyte do te parashikohen ne statutin e universitetit. (neni 76).

16. Kriteret per fitimin e grades shkencore doktor dhe profesor percaktohen me vendim te keshillit te ministrave (neni 79).

17. Studetentet mund te regjistrohen ne me shume se nje program studimi njekohesisht, nese jane te shkelqyeshem. (neni 97).

18. Shperndarja e buxhetit do te behet ne baze te nje modeli te caktuar nga qeveria. (neni 110).

19. Neni 113/2 perjashton mundesine qe udheheqesit te paguhen nga fondi i dhene per doktoraturen.

20. Bordi i administrimit ne IALPP jane te punesuar me kohe te plote (neni 121).

21. Institucionet publike mund te kthehen ne IALPP pas vitit akademik 2018-19. (neni 130/2).

Wednesday, July 29, 2015

Gjykata dënon dy pedagogë për mitmarrje

Panorama, 29 Korrik 2015

Merrnin rryshfet nga studentët, gjykata dënon me provë dy pedagogët në Durrës

Gjykata e Durrësit ka dënuar me 18 muaj sherbim prove ndërsa per nje vit ata nuk mund te ushtrojne profesonin e tyre pedagogët E.S. dhe O.T.

Pedagogia u arrestua nga policia më datë 22 të muajit të shkuar, bashkë me kolegun e saj E. S. dhe dy studente me akuzën “korrupsion pasiv nga persona që ushtrojnë funksione publike” dhe “ushtrim i ndikimit të paligjshëm ndaj personave që ushtrojnë funksione publike” në bashkëpunim.

Bashkë me ta, u arrestuan edhe dy studentë, të cilët u liruan më pas nga gjykata.

Sipas Prokurorisë, të katërt, në bashkëpunim me njëri-tjetrin, në periudha të ndryshme kanë favorizuar studentë të këtij fakulteti në provimet e detyrueshme, kundrejt përfitimeve të paligjshme.

Përgjatë hetimeve që kanë zgjatur plot dy muaj, është arritur të provohet se për çdo provim pedagogët përfitonin si ryshfet nga çdo student shuma parash që shkonin deri në 15 mijë lekë të rinj.

Sipas Prokurorisë astudentet kryenin rolin e sekserëve, mes pedagogëve dhe shokëve të tyre të Infermierisë në Universitetin e Durrësit, madje në shumë raste korrigjonin provimet dhe vendosnin notat në bazë të parave të dhëna.

http://www.panorama.com.al/merrnin-rryshfet-nga-studentet-gjykata-denon-me-prove-dy-pedagoget-ne-durres/

Friday, July 24, 2015

Studentet deshmojne mbi angazhimin e tyre per projekt-ligjin

 

E drejta dhe detyra e luftës Për Universitetin

Organizata Politike, 22 Korrik, 2015

http://opolitike.org/analiza/e-drejta-dhe-detyra-e-luftes-per-universitetin/

E drejta dhe detyra e luftës Për Universitetin

Redi Muçi

Në lajme dëgjova se sot është dita më e nxehtë e vitit. Nuk e di se sa prej jush mendojnë se është rastësi që jemi mbledhur pikërisht sot këtu për të kundërshtuar miratimin e ligjit mbi reformën në arsimin e lartë, por unë nuk besoj te rastësitë. Përkundrazi mendoj se ky ka qenë plani i “reformatorëve”. Këtij plani sot do t’i bëj një rezyme të shkurtër.

Por dua të hap një parantezë fillimisht. Dje më erdhi një mesazh nga një studente nga Durrësi e cila më pyeste – duke iu referuar numrit të vogël në pjesëmarrje të studentëve gjatë protestave të qershorit – “Pse lodheni kaq shumë kur studentët vetë nuk duan t’ia dinë? Cili është ideali që ju shtyn të vazhdoni?” Përgjigja që i dhashë ishte se është normale që të ketë rënie të pjesëmarrjes pasi studentët nuk ndodhen në Tiranë ose janë të angazhuar me provime, ndërkohë që pjesëmarrja gjatë muajit të majit ishte mbresëlënëse, ashtu siç shpresojmë të jetë pasi studentët t’i rikthehen jetës universitare. Por duke e risjellë në mendje këtë përgjigje ajo më la një ndjesi zbrazëtie, se thellë-thellë nuk është aritmetika e numrave ajo që na shtyn përpara në përpjekjen tonë. Përgjigjen që duhet t’i kisha dhënë studentes nga Durrësi dëshiroj që në fund të kësaj fjale ta ndaj me të gjithë ju.

Por po i rikthehem “planit”. Draft-reforma e parë që u hartua nga komisioni i ngritur mund të cilësohet përpikmërisht me termin “paçavure”. Një rrëmujë paragrafësh në të cilët takoheshin plot gabime drejtshkrimore. Hartuesit e saj u bazuan në bindjen se pakkush në mos askush s’do ta lexonte në detaje, siç ndodh rëndom me ligjet që miratohen në Shqipëri dhe madje organizuan një seri “debatesh publike” ku vetë anëtarët e komisionit uleshin përballë njëri-tjetrit nëpër emisione televizive në të cilat garonin për t’i marrë fjalën njëri-tjetrit në superlativat me të cilat e përshkruanin antipastën e tyre. Për fatin e tyre të keq ne, studentë e pedagogë, e lexuam draft-reformën dhe shkuam fakultet më fakultet ku ngritëm tryeza diskutimi me universitarë të tjerë. Përpjekja jonë u kurorëzua me një protestë para kryeministrisë.

Reagimi ynë bëri që komisioni të hartonte një draft të dytë, në të cilin me dorën në zemër duhet thënë se gabimet drejtshkrimore ishin korrigjuar, por përmbajtja ishte po e njëjta. Madje pedagogëve të fakulteteve publike na u kërkua që për një material mbi 70 faqe, në të cilin përcaktohej e ardhmja e zymtë arsimit publik në vend, të shprehnim komentet dhe sugjerimet tona brenda dy ditësh pranë zyrës së dekanit, që ai më pas t’i përçonte më lart këto sugjerime.

E megjithatë ne e lexuam edhe draftin e dytë dhe nuk u kufizuam vetëm në përdorimin e telefonit të prishur të zinxhirit hierarkik e burokratik të fakulteteve që supozohej se do ta kalonte mesazhin te veshi i shurdhët i zonjës ministre. Përgjigjen tonë ne e dhamë në mënyrën më demokratike të mundshme me të cilën një popull mund të shprehë vullnetin e vet – në sheshin para kryeministrisë. Aty artikuluam qëndrimin tonë, denoncuam krimin që po i ndodh arsimit dhe shoqërisë, në pranverën e majit e cila solli valë protestash të paprecedente (përjashto protestat kundër armëve kimike) për demokracinë në shoqërinë shqiptare.

Ministrja heshti për një kohë të gjatë, e kur vendosi të flasë u përgjigj duke na quajtur “studentë të painformuar”. Madje u bëri thirrje studentëve se rritja e tarifave nuk do t’i prekte drejtpërdrejt ata, por vetëm brezat që do vijnë pas tyre. Ministrja pati përulësinë që në letrën dërguar botës mistike të biznesit, t’u shtrijë dorën biznesmenëve që të hyjnë brenda universitetit, të investojnë dhe t’i kthejnë ato në çifligje për përfitimet e tyre, sepse kështu shkon përpara shkenca. (Nëse jeni kuriozë të dini se kush janë burokratët e Ministrisë së Arsimit që po e çojnë përpara shkencën duke na nxjerrë në shitje, dijeni se janë ata për të cilët Kontrolli i Lartë i Shtetit dhe Prokuroria po përgatisin padi penale për korrupsion.)

Ligjërimi dhe protesta jonë nëpër sheshe e detyroi median të na ftonte në debat përballë të pafytyrëve anëtarë të komisionit të hartimit të reformës. Ky komision përbëhej përveçse nga funksionarë të diplomoreve private, edhe nga pedagogë të universitetit publik, të pazgjedhur si përfaqësues të vullnetit të askujt tjetër brenda universiteteve veç personit të tyre, të cilët këtë emërtim – pedagogë të universitetit publik – e përdornin si pëlhurë legjitimiteti të reformës që po hartohej.

Edhe unë jam pedagog i universitetit publik, veçse së bashku më shumë kolegë të mitë nga fakultete të ndryshme kam zgjedhur që ta kundërshtoj fuqimisht këtë reformë. Megjithatë në sytë e pushtetit ne jemi interesaxhinjtë e privilegjuar nga rrëmuja dhe abuzimet që ndodhin sot në universitetin publik, ndërsa studentët që protestojnë bashkë me ne janë ngelësit katranjosë që përfitojnë nga sistemi për ta marrë diplomën edhe pse s’e meritojnë.

Të vetmit pedagogë të fisëm me sa duket janë anëtarët e komisionit të reformës. Çuditërisht denoncimi ynë i vazhdueshëm bëri që edhe një anëtar i komisionit, përfaqësues i universitetit publik, madje-madje zv.rektor, të dalë kundër njërit prej kapitujve më famëkeq të reformës – të së njëjtës reformë që e kishte shkruar vetë zotëria në fjalë dhe për të cilën tentonte të na bindte nëpër debate televizive se nuk e kishim lexuar, e lere më pastaj kuptuar. Vallë ç’mrekullie mund t’i atribuohet ky ftillim apo moment qartësie?! Ndoshta faktit se kapitullin që kundërshtonte nuk e kishte shkruar dora e tij, por e dikujt tjetër brenda komisionit, dhe atij nuk i ishte krijuar mundësia për të lexuar të gjithë përmbajtjen e sapunit që po tentonte të na e shiste për djathë pak kohë më parë.

Pyetja kryeneçe gjithsesi ngelet se pse asnjë prej pedagogëve të tjerë të universitetit publik nuk ka dalë publikisht në mbrojtje të kësaj reforme. Ndoshta sepse brenda fakulteteve tona, me një mijë e një të meta, ekziston ende hapësira për të ruajtur një ndjenjë dinjiteti dhe autonomie ndaj vullnetit të eprorëve. Sigurisht reforma në fjalë i jep “zgjidhje” edhe këtij “problemi”.

Studentë dhe pedagogë, lufta jonë nuk kufizohet vetëm nga absurditeti që këta e quajnë reformë; por këtë luftë ne duam ta bëjmë brenda një universiteti publik të paprivatizuar, në të cilin të gjithë të rinjtë e të rejat – jo vetëm fëmijët e pasanikëve – do kenë mundësinë të dijësohen. Pyetjes se ç’na shtyn përpara të protestojmë mund t’i përgjigjemi fare thjeshtë: sepse nuk ka kthim mbrapa, sepse jemi këtu sepse s’mund të jemi askund tjetër, sepse tashmë jemi kthyer në subjekte besnike ndaj kauzës së universitetit dhe jo thjesht kundërshtues të reformës.

Këtë nuk arrijnë ta kuptojnë këta zotërinj të politikës së vjetër që sot janë mbledhur të votojnë në këtë teatër patetik të gjoja-demokracisë, ku qeveria luan rolin e mjekut që imponon reforma të dhimbshme ndaj pacientit, ndërsa opozita rolin e të indinjuarit që më në fund e kuptoi se kjo është reformë klienteliste (që favorizon klientët e tyre të dikurshëm). Ku ishin këta zotërinj të opozitës në dy vjet betejë që po jepnin universitarët, studentë e pedagogë? A po harrojnë ata se kur ishin në pushtet 4 vjet më parë propozuan një reformë edhe më qesharake se kjo e sotmja, bazuar në modelin kilian të diktatorit Pinoçet?!

Atë çka s’arrin të kuptojë politika e vjetër është se rinia është zgjuar, se ajo po organizohet, jo vetëm për të kundërshtuar reformën që kartonët e tyre do miratojnë sot, por për të luftuar dhe rezistuar pasojat që do sjellë nesër kjo reformë. Dhe të jeni të bindur se rezistencës sonë do t’i bashkohen shumë të tjerë: jo vetëm studentë e pedagogë, por edhe qytetarë të thjeshtë, rrogëtarë e pensionistë, punëtorë e të papunë, sepse arsimimi i popullit është e drejta dhe detyra e çdo shoqërie.

Lufta me padrejtësinë sapo ka nisur dhe ka për të qenë e gjatë. Ne kemi të drejtën me vete, prandaj kemi edhe detyrën të luftojmë. Kjo na shtyn përpara! Kjo është përgjigja që unë sot i jap studentes nga Durrësi.

*Fjalim i mbajtur në protestën e 21 korrikut të Lëvizjes Për Universitetin

http://opolitike.org/analiza/e-drejta-dhe-detyra-e-luftes-per-universitetin/