Sunday, April 13, 2014

analiza_prove

ljflkajds lkfjelkjrqlke jqlkejlkvakva

Statistika

Korrupsioni


Në këtë faqe do të gjeni informacione mbi temat e korrupsionit në arsim



I. Arsimi i Lartë


Plagjiarizëm

 Mitmarrje

 Diploma të rreme / Shitje Diplomash


Akreditim i rremë


Mungesë etike në kërkim


Keqmenaxhim apo administrim


Influencë politike


Tematika të arsimit të lartë

 

ballina

 

 

 

1.     Analiza strukturore dhe sasiore

a.       Mbi mundësitë e hyrjes (aksesit) dhe regjistrimit në arsimin e lartë;

b.      mbi zhvillimin sasior të sistemit të arsimit të lartë;

c.       mbi tipat e institucioneve të arsimit të lartë dhe dallimet ndërmjet tyre;

d.      Shifra mbi studentët dhe shkallën e suksesit (kohëzgjatjen, diplomimin etj.);

e.      Marrëdhënien me tregun e punës.

2.     Tematika mbi njohjen dhe kërkimin e arsimit të lartë

a.       Marrëdhënia e kërkimit shkencor me mësimdhënien;

b.      Strukturimi disiplinor dhe ndërdisiplinor;

c.       Raporti në mësimdhënie i njohurive të përgjithshme me ato të disiplinës;

d.      Raporti i njohurive shkencore me ato profesionale në mësimdhënie;

e.      Dobia e njohurive të përftuara nga kualifikimi;

3.     Analiza të personave të përfshirë në mësimdhënie dhe –nxënie

a.       Perceptimet dhe përfytyrimet mbi sjelljen e studentëve;

b.      Mbi ofertat këshillimore dhe mbështetëse të ofruara nga institucionet e arsimit të lartë për studentët;

c.       Mbi komunikimin ndërmjet studentëve dhe mësuesit;

d.      Mbi mënyrat e provimit, stilin e mësimdhënies;

e.      Perceptime mbi profesionin e mësuesit.

4.     Tematika mbi organizimin dhe menaxhimin e shkollave të larta

a.       Marrëdhëniet ndërmjet institucioneve, shtetit dhe shoqërisë;

b.      Politika dhe planifikimi në arsimin e lartë;

c.       Organizimi dhe kultura organizative në arsimin e lartë;

d.      Struktura të vendimmarrjes dhe stile të menaxhimit;

e.      Financimi i arsimit të lartë;

f.        Analiza e shpenzimeve dhe i buxhetit.

 

Arsimi i Lartë

Wednesday, April 9, 2014

Studente-regjistruar-1994-2012



Të dhëna statistikore mbi numrin e studentëve të regjistruar në arsimin publik dhe privat.

 

Numri i studentëve të regjistruar në sistemin e arsimit të lartë

(rritje mesatare vjetore = 11%)
 
Viti/Year   Male Female %Rritje
  Total Meshkuj Femra  
1994 / 95 28331 13410 14921  
1995 / 96 30086 13914 16172 6%
1996 / 97 34257 14881 19376 14%
1997 / 98 35902 15535 20367 5%
1998 / 99 38502 15470 23032 7%
1999 / 00 40125 16095 24030 4%
2000 / 01 40859 15790 25069 2%
2001 / 02 42160 16036 26124 3%
2002 / 03 43600 16420 27180 3%
2003 / 04 53014 20168 32846 22%
2004/05 63257 25129 38128 19%
2005/06 74157 30832 43325 17%
2006/07 86473 37457 49016 17%
2007/08 90202 39283 50919 4%
2008/09 93206 40596 52610 3%
2009/10 122326 54439 67887 31%
2010/11 134877 60159 74718 10%
2011/12 158963 70451 88512 18%

 

 

Numri i studentëve të regjistruar në arsimin publik

(rritje mesatare vjetore= 9%)
 
Viti/Year ∑Public     %Growth
  Publik-Total M F %Rritje
1994 / 95 28331 13410 14921  
1995 / 96 30086 13914 16172 6%
1996 / 97 34257 14881 19376 14%
1997 / 98 35902 15535 20367 5%
1998 / 99 38502 15470 23032 7%
1999 / 00 40125 16095 24030 4%
2000 / 01 40859 15790 25069 2%
2001 / 02 42160 16036 26124 3%
2002 / 03 43600 16420 27180 3%
2003 / 04 53014 20168 32846 22%
2004/05 63257 25129 38128 19%
2005/06 74157 30832 43325 17%
2006/07 86473 37457 49016 17%
2007/08 90202 39283 50919 4%
2008/09 93206 40596 52610 3%
2009/10 98917 42755 56162 6%
2010/11 107523 46315 61208 9%
2011/12 124413 52349 72064 16%

 

Numri i studentëve të regjistruar në arsimin privat

(rritja mesatare vjetore = 81%)

Viti/Year Private M F Rritje
%Private
2003 / 04 405 192 213  
2004/05 983 433 550 143%
2005/06 1692 751 941 72%
2006/07 4337 2036 2301 156%
2007/08 9506 4992 4514 119%
2008/09 13411 6473 6938 41%
2009/10 23409 11684 11725 75%
2010/11 27354 13844 13510 17%
2011/12 34550 18102 16448 26%
         

Zhvillimi i arsimit privat përballur me arsimin publik për nga numri i studentëve










Pjesëmarrja


Burimi: INSTAT, 2014


Krahasime ndërkombëtare: Grupmoshat e përfshirë në arsim
International Comparison: Gross enrollment ration
 
 

2011 në %

Early

education

Primary

Lower

secondary

Upper

secondary

Tertiary

Shteti/

Country

Para- shkollor

Bazë

Ulët mesëm

Lartë

mesëm

Arsim I Lartë

Shqipëri - Albania

79%

103%

102%

92%

60%

Bullgari - Bulgaria

85

101

84

101

60

Çeki - Czech- Republic

103

102

103

91

65

Hungari - Hungary

87

101

100

101

60

Mali i Zi - Montenegro

57

101

93

89

...

Rumani - Romania

78

96

96

96

52

Slloveni - Slovenia

91

98

96

100

85

Austri - Austria

101

100

102

95

71

Belgjikë - Belgium

119

104

119

101

69

Francë - France

110

108

106

115

57

Gjermani - Germany

112

101

100

106

57

Itali - Italy

98

100

106

97

64

Hollandë - Netherlands

90

108

134

123

76

Norvegji - Norway

99

99

100

126

73

Suedi - Sweden

95

101

97

97

74

Zvicër - Switzerland

100

103

110

86

54

Angli dhe Irlanda e Veriut - UK and Northern Ireland

85

107

111

88

61

SHBA - USA

73

99

98

89

95

 
 
Treguesi është llogaritur për të regjistruar në vitin 2011 për Shqipërinë dhe në vitin 2010 për vendet e tjera
Indicator is alculated for enrollment of year 2011 of Albania and for year 2010  for other country. 
Burimi i të dhënave përveç Shqipërisë : Instituti i  Statistikave të UNESCO-s
Data sources except Albania : UNESCO-Institute of Statistics



Numri total i studentëve në arsimin e lartë për periudhën 1994-2012

Viti/Year
 
Male
Female

Total
Meshkuj
Femra
1994 / 95
28331
13410
14921
1995 / 96
30086
13914
16172
1996 / 97
34257
14881
19376
1997 / 98
35902
15535
20367
1998 / 99
38502
15470
23032
1999 / 00
40125
16095
24030
2000 / 01
40859
15790
25069
2001 / 02
42160
16036
26124
2002 / 03
43600
16420
27180
2003 / 04
53014
20168
32846
2004/05
63257
25129
38128
2005/06
74157
30832
43325
2006/07
86473
37457
49016
2007/08
90202
39283
50919
2008/09
93206
40596
52610
2009/10
122326
54439
67887
2010/11
134877
60159
74718
  2011/12
158963
70451
88512


Përqindja e rritjes së numrit të studentëve në arsimin e lartë
/ Burimi: INSTAT 2014