Friday, April 24, 2015

Shitje diplomash tek ish-universiteti Kristal

 

Gazeta Shqip, 24 Prill 2015

http://gazeta-shqip.com/lajme/2015/04/24/dergohen-per-gjykim-6-persona-shperndanin-diploma-false/

Prokuroria e Tiranës përfundoi hetimet dhe dërgoi për gjykim këtë të premte 5 ish-zyrtarë dhe një shtetase, të cilët akuzohen për shpërndarje të diplomave false kundrejt shumave të konsiderueshme.

Burime zyrtare të Prokurorisë së Përgjithshme bënë të ditur se, hetimi ka nisur në bazë të materialit referues nga Drejtoria Antikorrupsion pranë Këshillit të Ministrave. Në përfundim të hetimeve, prokuroria ka ngritur akuzat ndaj 6 personave: Afete Koka dhe Gramoz Shehu, ish-punonjës pranë Universitetit Jopublik “Kristal”, në Tiranë; Arbër Pelo, mësues në Fier; Andrea Haxha, drejtor i një gjimnazi publik në Fier; Aleksia Troka, sekretare në të njëjtin gjimnaz, si dhe për shtetasen Belita Zeqiri.

2 comments:

  1. Kam një kapital që do të përdoret për të dhënë hua të posaçme në afat të shkurtër dhe të gjatë duke filluar nga 5000 € deri në 50.000.000 € për çdo person serioz që dëshiron këtë hua. 3% interes në vit sipas shumës së huazuar sepse është e veçantë unë nuk dua të shkelin ligjin për kamatën. Ju mund të paguani mbi 3 deri në 20 vjet maksimale në varësi të shumës së huazuar. ju takon për të parë për pagesat mujore. Unë vetëm kërkoj një vërtetim të certifikuar të borxhit me dorë dhe gjithashtu disa dokumente për të siguruar.

    Ju jeni penguar bankar i ndaluar dhe ju nuk keni favor të bankave, ose më mirë keni një projekt dhe keni nevojë për financim, një kredi të keqe ose keni nevojë për para për të paguar faturat, fonde për të investuar në kompani.
    Pra, nëse keni nevojë për kredi mos hezitoni të më kontaktoni për të ditur më shumë rreth kushteve të mia. Ju lutem më kontaktoni direkt me Email:zuikinalinda@gmail.com

    ReplyDelete

  2. përgjigje
    Përshëndetje, unë jam një individ i cili ofron kredi ndërkombëtare. Me kapital
    të cilat do të përdoren për të dhënë kredi afatshkurtra dhe afatgjata ndërmjet individëve
    4000 deri në 500,000 për të gjithë njerëzit serioz që janë në nevojat reale, norma
    interesi është 3% në vit I jap kredi Financiare, Hipotekë, Kredi për Investime,
    Kredia automatike, Hua personale. Jam në dispozicion për të kënaqur klientët e mi brenda një maksimumi prej 3 ditësh nga marrja e formularit të aplikimit.
    Për më shumë informacion ju lutemi na kontaktoni:osipenkoahims80@gmail.com

    ReplyDelete